Dual Band WiFi Repeater review Robbert
Installatie gemak
Stabiliteit connectie

Samenvatting:

4.7

Jouw beste keuze! Nette prijs voor zeer hoge kwaliteit!

Gebruikers waardering: ( stemmen)

Repeaters komen in allerlei soorten en maten. Sommige maken gebruik van twee frequenties en anderen maken slechts gebruik van 1 antenne. De meeste repeaters hebben 1 antenne, maar er zijn ook repeaters die twee antennes hebben. Repeaters die twee antennes hebben en gebruik maken van meerdere frequenties worden vaak gezien als betere repeaters. De WFs Dual Band Repeater is hier een goed voorbeeld van. Hieronder vertellen we je meer over deze repeater. Deze repeater wordt op wifisignaalversterker.nl aangeboden voor 49,95 euro.

Specificaties

Deze repeater heeft veel beveiligingsmogelijkheden. Hij is te beveiligen met 64/128-bit WEP, WPA, WPA2 en WPA/WPA2 beveiliging en heeft een bereik van 300 meter. De repeater heeft twee interne antennes en maakt gebruik van twee frequenties (2.4Ghz en 5Ghz), waardoor het signaal niet in tweeën gesplitst word en je bandwijdte stabiel blijft. De repeater heeft een WPS knop voor makkelijke installatie. Deze repeater wordt op wifisignaalversterker.nl verkocht voor 49,95 euro en krijgt een gemiddelde score van een 9.5.

Plus- en minpunten

+              Geschikt voor 2.4Ghz en 5.Ghz. Doordat deze repeater gebruik maakt van twee frequenties (in plaats van 1 in andere repeaters) word je bandwijdte er niet minder op! “Gewone” repeaters maken gebruik van slechts 1 frequentie. Doordat deze repeater gebruik maakt van twee frequenties word het WiFi signaal niet in tweeën gesplitst. Je behoud daardoor je bandwijdte en snelheid. Dat is ideaal voor gamers en mensen die houden van een sterke verbinding, zelfs met gebruik van een WiFi repeater.

+              Deze WiFi repeater heeft een bereik tot en met 300 meter. Zo kun je dus in je tuin, op zolder en overal in je huis genieten van een stabiel netwerk.

+              De WFs Dual Band Repeater is te beveiligen met 64/128-bit WEP, WPA, WPA2 en WPA/WPA2 beveiliging. Zo weet je zeker dat er niet ingebroken kan worden op je netwerk!

+              Met de WPS knop kun je deze repeater gemakkelijk en snel installeren. Je hoeft alleen maar op de knop in te houden samen met de WPS knop van je router en de repeater installeert zichzelf.

Voor een repeater van dit kaliber betaal je een beetje meer dan andere repeaters. Wanneer je echter kijkt naar de extra performance die je daar voor terug krijgt is het deze meerprijs zeker waard. Voor een paar euro’s meer krijg je betere prestaties en een veel sterker signaal. Bovendien is het netwerk met deze repeater ook veel stabieler.

Conclusie

Dit model WiFi repeater (WFs Dual Band Repeater) verdiendt met recht een 9.5. De repeater heeft de test als beste doorstaan en dat is niet zo gek ook! Met haar vele functies kun je een sterk WiFi signaal behouden in iedere ruimte. Een sterk signaal hebben in iedere ruimte van je huis is nog nooit zo makkelijk geweest. Wat ons betreft heeft dit model repeater die gemiddelde score van een 9.5 dubbel en dwars verdiend! Bestel deze repeater op wifisignaalversterker.nl en ervaar de gratis, snelle bezorging met track en trace nummer.

banner homepage v1